آموزش روتوش حرفه ای چهره و پوست صورت در فتوشاپ
loading...

آموزش روتوش حرفه ای فتوشاپ

3dmaxfarsi بازدید : 8 يکشنبه 15 فروردين 1400 زمان : 18:07

Autodesk 3ds Max

Autodesk 3ds Max

دانلود رایگان آموزش روتوش حرفه ای چهره و پوست صورت در فتوشاپ

با شروع فصل خود در مورد مواد و نقشه برداری ، اجازه دهید نگاهی به TextMap جدید بین المللی بیندازیم ، که در رابطه با متن اولیه اولیه TextPlus کار می کند و به شما امکان می دهد نوع بردار مستقل با وضوح را در یک شبکه سایه دهنده مواد قرار دهید. به این معنی که می توانید در آن بی نهایت روی آن بافت زوم کنید و هرگز شاهد لبه های بی حس کننده یا مبهم نخواهید بود. من قبلاً یک شیء را پیدا کردم که می خواهم نقشه بکشم و قبلاً در این صحنه یک TextPlus ابتدایی دریافت کرده ام. اگر با TextPlus آشنایی ندارید ، به فصل مدل سازی و انیمیشن برگردید ، جایی که ما آن ویژگی جدید را پوشش می دهیم. من می خواهم یک کار را با این شیء TextPlus انجام دهم ، یعنی خاموش کردن هندسه. تمام آنچه ما نیاز داریم طرح های نوع هستند. من آن را انتخاب می کنم و به صفحه تغییر می دهم ، به پایین پیمایش می کنم و در هندسه می توان هندسه تولید را غیرفعال کرد. و در حال حاضر تمام آنچه ما داریم طرح های نوع هستند. من یک ماده را قبلاً به این شی اختصاص داده ام. با کلیک بر روی دکمه در نوار ابزار اصلی یا با استفاده از کلید M به ویرایشگر مواد بروید. مطالب موجود است. برای بارگذاری آن در پارامترها در اینجا می توانیم دوبار کلیک کنیم و اجازه دهید یک نقشه متنی جدید ایجاد کنیم. این آموزش تصویری تری دی مکس ، را میتوانید همین جالا سفارش دهید.


2D Animation- Walk Cycles Basics

2D Animation- Walk Cycles Basics

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی انیمیشن سازی کاراکتر افترافکت 2D Animation- Walk Cycles Basics را دانلود کنید. در تمام پروژه های ساخت انیمیشن در نرم افزار افترافکت، این کاملا معمول است که سکیل راه رفتن را در آن نرم کنید. این امر به شما امکان می دهد تا به جای بازخوانی یا بازنویسی شخصیت ، دوباره قدم زدن را در صفحه نمایش تغییر دهید. بنابراین در سمت چپ ، شما می توانید مرد را در جای خود ببینید ، در سمت راست ، او در حال حرکت در سراسر صفحه است. با این وجود ، این موضوع می تواند کمی ذهنیت را هم به دنبال داشته باشد ، به خصوص اگر تازه وارد چرخه های راه بروید زیرا مجبور هستید تصویر زمینه را در حال حرکت در زیر شخصیت تجسم کنید. بنابراین در این حالت باید هواپیمای زمینی را که در آن جا حرکت می کند مشاهده کنید که می بینید موش من در زیر این حالت با پس زمینه پشت سر می رود. و مشکل دیگر نیز این است که وقتی شما انیمیشن را دوباره در صفحه نمایش می دهید ، همانطور که در سمت راست مشاهده می کنید (آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی به سبک جدید در افترافکت) ، اغلب می تواند کمی متفاوت از روشی که تصور می کنید ظاهر می شود ، به نظر برسد درجا. بنابراین آنچه من با این سکانس خاص انجام داده ام در سمت چپ است ، توجه کنید که چگونه مسیر قوس بازوی راست که در این طرح آبی مشاهده می کنید ، مانند نوسان آونگ ساده است. هنگامی که ما پیاده روی را به صفحه نمایش می دهیم ، الگویی بسیار پیچیده تر ظاهر می شود و بسیار خوب عمل می کند ، من واقعاً آن را دوست دارم ، اما همانطور که می بینید کاملاً متفاوت از نوسان آونگ است. و این مسئله ای است که وقتی در جای خود قدم می زنید زیاد کاشته می شوید و سپس آن را به صفحه نمایش می دهید. آموزش افترافکت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 62
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی